Zabalarra Eskola

elkarbizitza 2

LERRO METODOLOGIKOAK

Gure ikuspegi metodologikoa ikaskuntza esanguratsuan oinarritzen da, hau da, haurra bere ikaskuntza prozesuan subjetu aktiboa da

Umeek dakitenetik abiatzen gara eta irakasleok umeentzako zentzua daukaten materiale, ekintza, esperientzia eta egoera esanguratsuak eskaini behar ditugu ikaskuntza berriak eraiki ditzaten, beti ere beraien interesetatik abiatuz. Ikaslea protagonista bihurtzen da; irakaslea entzule eta bidelagun.

Honen bidez konpetentzia guztiak lantzea dugu helburu. Modu honetara, edukiak ikasteko unean beste hainbat habilezia landuko dituzte, adibidez  lan taldea eta kolaborazioa bultzatuko da, rolen eta eginkizunen banaketaren bidez.

Metodologia honen bidez, haurrek iturri desberdinetatik informazioa biltzen, kudeatzen, ideiak eztabaidatzen ikasiko dute eta honekin batera beraien autonomia bultzatuko da.

Metodologia honen beste ardatz bat familien inplikazioa da.

Proiektuak malguak izango dira, bai denboran zein jardueretan, ikasleen erantzunaren eta jasotzen ditugun ekarpenen arabera.