Zabalarra Eskola

elkarbizitza 2

STEAM PROIEKTUA

Steam Proiektua zientziaren, teknologiaren eta sormena era integratuan ikasteko testuinguru praktikoa lantzea ahalbidetzen du, arazoak ebazteko metodologiaz baliatuz.

Ikasleek , informazioa bilatu, hipotesiak ikertu, esperimentuak planifikatu, ereduak eraiki, lortutako emaitzekin bat datozen azalpenak proposatu, taldean la egin eta kideekin eztabaidatu behar dute.

2019-20 ikasturtean esperientzia bat egin genuen HH5 , LH1 eta LH2 mailetan, eta 2020-21 ikasturtean jarraipena emango diogu, proiektua LH3, LH4, LH5 eta LH6 mailetara zabalduz.

Proiektu honen bidez, matematika , zientzia eta teknologia irakaskuntza sustatu nahi dugu Zabalarran .

Robotika eta programazioa landu nahi dugu HH tik hasita hirugarren ziklora arte. Horretarako, kontuan hartu da prestakuntza-programa espezifiko bat egitea eta unitate didaktiko tematizatu bat sortzea aurten sartutako maila bakoitzerako.

Baliabide moduan tresna hauek erabiliko ditugu

HH5BEE BOT /MOUSEBOT
1. ZIKLOA

LH 1 CODE/ BLUEBOOT

LH 2 : SCRACH JR / NEURON

2.ZIKLOA

LH3: SCRACH / MAKEY – MAKEY

LH4: SCRACH / MAKEY – MAKEY

3.ZIKLOA

LH5: SCRACH / MICROBIT

LH6: SCRACH / MICROBIT

Helburu hori lortzeko, hiru jarduera nagusi egin beharko dira:

1. Hezkuntza-bitartekariei buruzko prestakuntza espezifikoa egin eta kitak eta baliabide didaktikoak baliatuz.
  2. Curriculum-edukien integrazio praktikoari buruzko prestakuntza espezifikoa egin, bai diziplinakoa bai diziplinartekoa
  3. Prestakuntza horretaz baliatzea,ikasgelan zuzenean aplikatzeko unitate didaktikoak sortzea.