Steam Proiektua zientziaren, teknologiaren eta sormena era integratuan ikasteko testuinguru praktikoa lantzea ahalbidetzen du, arazoak ebazteko metodologiaz baliatuz.
Ikasleek , informazioa bilatu, hipotesiak ikertu, esperimentuak planifikatu, ereduak eraiki, lortutako emaitzekin bat datozen azalpenak proposatu, taldean la egin eta kideekin eztabaidatu behar dute.
2019-20 ikasturtean esperientzia bat egin genuen HH5 , LH1 eta LH2 mailetan, eta 2020-21 ikasturtean jarraipena emango diogu, proiektua LH3, LH4, LH5 eta LH6 mailetara zabalduz.
Proiektu honen bidez, matematika , zientzia eta teknologia irakaskuntza sustatu nahi dugu Zabalarran .
Robotika eta programazioa landu nahi dugu HH tik hasita hirugarren ziklora arte. Horretarako, kontuan hartu da prestakuntza-programa espezifiko bat egitea eta unitate didaktiko tematizatu bat sortzea aurten sartutako maila bakoitzerako.
Baliabide moduan tresna hauek erabiliko ditugu
HH5 | BEE BOT /MOUSEBOT |
1. ZIKLOA | LH 1 CODE/ BLUEBOOT LH 2 : SCRACH JR / NEURON |
2.ZIKLOA | LH3: SCRACH / MAKEY – MAKEY LH4: SCRACH / MAKEY – MAKEY |
3.ZIKLOA | LH5: SCRACH / MICROBIT LH6: SCRACH / MICROBIT |
Helburu hori lortzeko, hiru jarduera nagusi egin beharko dira:
- Hezkuntza-bitartekariei buruzko prestakuntza espezifikoa egin eta kitak eta baliabide didaktikoak baliatuz.
- Curriculum-edukien integrazio praktikoari buruzko prestakuntza espezifikoa egin, bai diziplinakoa bai diziplinartekoa
- Prestakuntza horretaz baliatzea,ikasgelan zuzenean aplikatzeko unitate didaktikoak sortzea.