ETXERAKO LANAK EGITEKO NEURRI BERRIAK

Salbuespen egoera honetan gobernuak hartutako azken neurriak kontuan hartuta etxerako lanen inguruan erabaki hau hartu du zuzendaritza taldeak:

a) Etxerako lanak eskolan jasotzeko aukera bertan behera gelditzen da.

b) Etxerako lanak modu digitalean helaraziko dizkizuegu. Horretarako eskolako e-maila erabiliko dugu. e-maila irekitzeko zailtasunak baditu norbaitek telefono honetara deitu (688 634 994).

c) Bidalitako lanak ez dituzue inprimatu behar etxeko koaderno edo paperetan egin ahal izango dituzte ikasleek.

d)Irakaslearen e-maila jasotzen duzuenean tutoreari baieztatu lehenbailehen e-maila bidez.

Aldaketa honek aurretik prestatuta geneukana egokitu beharra ekarriko digunez agian hasieran esandako epean ezingo dizuegu bidali baina jakin horretan gabiltzala eta prest daukagun unean bidaliko dizuegula.

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude